saljjobb.se

logga

Är du en stjärna på kundservice och support?

Ansök nu

Är du en stjärna på kundservice och support?

Älskar du support och kundservice? Vill du vara en del av ett lag som firar gemensamma resultat? Hos oss får du inte bara möjlighet att omge dig med andra idrottsnördar (d.v.s. kunder och kollegor), du får också arbeta med branschens bästa affärssystem för föreningar. Vi söker en servicestjärna med intresse för system (generellt) – din goda service och ditt intresse för support och service gör oss och Sveriges föreningar bättre!


Om SportAdmin

Sedan 2005 har vi strävat efter att förenkla, digitalisera och automatisera administrationen för alla ideellt arbetande hjältar i föreningsvärlden. Vårt affärssystem hjälper idag mer än 1300 föreningar och 2 miljoner föreningsmedlemmar i Sverige. Vår kärlek till idrotten genomsyrar allt vi gör och vi jobbar ständigt utifrån devisen att vi ska vara föreningens bästa vän. Som ett kvitto på att vi gör ett bra jobb och att våra produkter och tjänster gör skillnad har vi nu tilldelats utmärkelsen DI Gasellföretagtvå år i rad (2019 och 2020).

Förutom att du kommer få jobba med riktigt spännande produkter och kompetenta medarbetare så kan en arbetsdag på SportAdmin även innefatta kaffepauser, pingisspel, en och annan fika, golftävlingar och mycket mer. Dessutom gillar vi att lämna kontoret då och då för att hitta på spännande aktiviteter.

Din roll

Som Supportstjärna hos oss blir du en del av ett härligt och sammansvetsat team på fem personer med uppgift att supportera föreningar och föreningsaktiva i vårt system. Tillsammans ansvarar ni för att ta emot och lösa inkommande ärenden via telefon och mail.  Utöver support per mail och telefon kommer du även tilldelas administrativa uppgifter/ansvarsområden, genomföra teknisk felsökning och testning av nya funktioner.

Arbetstiderna är flexibla men förläggs främst på kontorstid (8-17) på vårt kontor på Gustav Adolfs Torg i Malmö.

Vi erbjuder

Även om vi arbetar hårt i veckorna så ser vi samtidigt till att ha riktigt roligt. Vi anser att om någon av våra anställda har söndagsångest så har vi som företag misslyckats. Vi tror att kreativiteten och slutresultatet blir avsevärt bättre om man varje söndag längtar efter att komma in på kontoret nästkommande dag. Seriöst, noggrant och professionellt - självklart, men det ska vara roligt det vi gör, på så sätt kan vi vara innovativa och engagerade till den grad som behövs för att kunna uppnå våra högt ställda mål och visioner.

Vi åberopar en stor frihet till alla anställda. Varför? För att vi tror att det är det effektivaste sättet för att individer ska växa och utvecklas. Simple as that. Det ligger i vårt DNA att ha korta beslutsvägar. One-man-show existerar inte här. Vi är lagspelare. Gränser mellan avdelningar och roller är utsuddade. Med andra ord, att ställa upp för våra kollegor är en självklarhet.

Vi är resultatdrivna och tävlingsinriktade, vilket är nödvändigt då vi är mitt uppe i att transformera, digitalisera och automatisera en hel bransch. Vi behöver hela tiden utmana oss själva för att kunna lösa framtidens problem som ingen ens har gett sig in på att lösa.

Besök gärna vår karriärssida för att läsa mer om hur det är att jobba hos oss. https://www.sportadmin.se/karriar/

Din Profil

Som du troligtvis redan förstått söker vi dig som vill vara en av många stjärnor i ett redan stjärnspäckat lag. Du har en stark egen motor och en god portion tålamod. Att ge kunden service och en god upplevelse i kontakten med oss är lika självklart för dig som att kämpa tills slutsignalen ljudit. Eftersom vi är ett företag som utvecklar och tillhandahåller ett affärssystem är det av yttersta vikt att du är intresserad av system och IT rent generellt. Vi kräver inte att du idag är specialist på vårt, eller något annat system - men vi söker dig som har lätt för att lära dig system och teknik och trivs med problemlösande arbetsuppgifter. Vi tror att du:

  • Har ett intresse för idrott och föreningslivet

  • Har ett intresse för problemlösning och system

  • Har ambitionen att utvecklas hos oss i denna och potentiellt andra roller i takt med vår expansion

Vi tror att du har något års erfarenhet av support eller service i någon form. Det är ett plus om du har eftergymnasial utbildning.

Ansökan

För att ansöka klicka på ”sök tjänst” och ladda upp ditt CV och personliga brev. Urval och intervjuer sker löpande så ansök gärna så fort som möjligt. Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. 

I denna rekrytering samarbetar vi med Roi Rekrytering. För frågor rörande rekryteringsprocessen och rollen, vänligen kontakta ansvarig Rekryterare Björn Jonasson; bjorn.jonasson@roirekrytering.se alternativt 0709–261 227.

Dela detta jobb

logga
Är du en stjärna på kundservice och support?

Roi Rekrytering Sverige AB