saljjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Saljjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Customer Service Solution Specialist till Essity

Företag Bravura
Ort
Utgår

2022-12-23

Ansök nu

Customer Service Solution Specialist till Essity

Är du en person som uppskattar att erbjuda service i världsklass? Har du därtill ett analytiskt tankesätt och gillar problemlösningsuppdrag? Om så är fallet skulle tjänsten som Customer Service Solution Specialist på Essity vara en fantastisk möjlighet för dig!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till 31 december 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Solution Specialist arbetar du huvudsakligen med att uppdatera och underhålla masterdata av kunder, material och priser i ärendehanteringssystemet SAP. Därtill hanterar du frågor och klagomål om prisavvikelser från kunder. Du arbetar nära kundserviceteamet och andra funktioner inom organisationen för att lösa dagliga utmaningar samt planera distribution med avseende på kampanjer, helgdagar etc.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Fullständig gymnasieexamen
• Arbetserfarenhet från tidigare logistik- eller kundtjänstroll
• Du har erfarenhet i SAP
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande med kunskaper i danska eller finska.

För att trivas i rollen är du en person som tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning, och du uppskattar att se konsekvenserna av jobbet du lägger ner. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Slutligen ser vi att du är analytiskt lagd vilket gör att du snabbt förstår komplexa uppgifter och upptäcker eventuella fel.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

 

Dela detta jobb

logo
Customer Service Solution Specialist till Essity

Bravura