saljjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Saljjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Customer Success Manager till ApoEx

Företag Academic Work
Ort
Utgår

2022-01-07

Ansök nu

Customer Success Manager till ApoEx

Är du en nyfiken och framåt person som vill utvecklas vidare i ett företag i tillväxtfas? Vi söker dig som trivs i en social och kundnära roll och vill arbeta i en samhällsviktig bransch. ApoEx är ett företag med stora ambitioner för framtiden. Bolaget har ett öppet klimat, högt i tak och du ges goda möjligheter till att påverka din egen såväl som teamets utveckling framåt.

Om tjänsten

ApoEx erbjuder försörjning av läkemedel, förbrukningsvaror och angränsande tjänster till både offentliga och privata vårdgivare. Verksamheten kännetecknas av kunddriven innovation och attityden att ingenting är omöjligt. Bolaget har ett öppet klimat och högt i tak. ApoEx erbjuder dig en utvecklande arbetsplats där du ges frihet under stort ansvar redan från första dagen.

Som Customer Success Manager kommer du att tillhöra avdelningen för Privat Vård som ansvarar för ApoEx försäljning till privata vårdgivare inom veterinär-, tand-, estetik- och sjukvård. Avdelningen består i dagsläget av 16 medarbetare och du kommer arbeta i nära samarbete med avdelningens andra Customer Success Manager och kundtjänstmedarbetare.

Du erbjuds:

  • Möjligheten att få arbeta i ett bolag som har en stark marknadsposition i branschen och dessutom få arbeta med en bred kundstock – allt från skönhetsvård till veterinärer
  • Du välkomnas till ett team med positiva, kompetenta och stöttande kollegor samt möjligheten att utveckla dina kunskaper inom service och kundvård
  • En trygg anställning hos en kollektivavtalsansluten arbetsgivare med goda anställningsvillkor, friskvårdsbidrag, tjänstepension, goda utvecklingsmöjligheter och en arbetsplats där engagemang, driv och egna initiativ värderas högt

Arbetsuppgifter

Som Customer Success Manager kommer du ha en nyckelroll i att bygga relationer till och skapa värde för ApoEx kunder inom Privat Vård. Detta genom fokus på kundupplevelse, kundvård och kundnöjdhet. Arbetet sker i nära samarbete med avdelningens övriga Customer Success Managers och med kundservicemedarbetarna.

Du kommer till exempel att:

  • Hantera inkommande ärenden från kunder gällande exempelvis avtal
  • Stötta kundtjänst i mer avancerade supportärenden
  • Arbeta med proaktiv kundvård genom att skapa långsiktiga relationer
  • Samla in feedback från kunder och se till att information skickas vidare till rätt person internt för att kunna förbättra ApoEx erbjudande
  • Arbeta med merförsäljning genom att lära känna kunderna och anpassa servicen efter individuella behov

Vi söker dig som

  • Har en avklarad gymnasial utbildning
  • Har tidigare erfarenhet av Customer Success Management, kundservice, sälj eller liknande
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:

  • Har tidigare erfarenhet av de branscher som ApoEx är verksamma inom, exempelvis djurvård, skönhetsvård, tandvård eller specialistvård
  • Har eftergymnasial utbildning inom relevant område

I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är:

  • Driven, framåt och nyfiken samt motiveras av att ta dig an nya utmaningar
  • Relationsskapande, serviceinriktad och trivs i en roll med många sociala kontaktytor. Du har alltid kunden i fokus och har en förmåga att se behov och anpassa din kommunikation
  • Har en god samarbetsförmåga och trivs i en grupp med öppen och transparent dialog

Övrig information

  • Start: Omgående/Enligt överenskommelse

  • Omfattning: Heltid, tillsvidare

  • Placering: Hammarby Sjöstad, Stockholm

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work men du kommer att bli direkt anställd hos ApoEx och deras önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Varmt välkommen med din ansökan! Urval och selektering sker löpande.

Sökord: “Customer Success Manager”, Customer Success Management”, “Customer Experience”, “Customer Care”, “Customer Service”, “Customer sSupport”, Kundtjänst, Kundservice, Kundsupport.

Information om företaget

ApoEx grundades 2010 i syfte att förenkla och förbättra för vården. Sedan dess har tusentals vårdföretag inom privat och offentlig sektor valt ApoEx som sin strategiska partner för vårdstödjande tjänster samt försörjning av läkemedel och förbrukningsvaror. ApoEx har sitt huvudkontor i Stockholm, omsatte 6,5 miljarder kronor 2020 och har ca 500 anställda. Vill du utvecklas med oss? Läs mer om oss på vår hemsida.

Dela detta jobb

Customer Success Manager till ApoEx

Academic Work