saljjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Saljjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

CUSTOMER SUCCESS & SUPPORT MANAGER TILL CONNECTED DELIVERY I MALMÖ

Ort
Utgår

2022-07-30

Ansök nu

CUSTOMER SUCCESS & SUPPORT MANAGER TILL CONNECTED DELIVERY I MALMÖ

Vill du bli en del av ett ungt spännande bolag som hjälper företag med kompetensförsörjning inom IT-branschen? Vi på Connected Delivery brinner för att hitta rätt person till varje specifikt uppdrag och har tagit fram en plattform för att våra kunder och konsulter enkelt ska kunna matchas med varandra. Här finns möjligheten för dig som vill forma din egen roll -sätta strategin och realisera utefter dina tidigare erfarenheter och kunskaper!

Har du erfarenhet av att bygga en Onboardingprocess? Har du arbetat i ett ärende/chatt/support-system och vet du vad som krävs för att ge support i världsklass?

Då kan rollen som Customer Success & Support Manager hos oss vara rollen för dig!

SOM CUSTOMER SUCCESS & SUPPORT MANAGER…

ingår du i ett team med 6 kollegor som samtliga utgår från vårt kontor i Malmö. Utöver ditt närmsta team kommer du även att ha ett nära samarbete med våra 4 utvecklare som sitter i Ukraina. Eftersom Connected Delivery är ett bolag sprunget ur Great IT med totalt 85 anställda som vi delar kontor med, kommer du att bli en del av ett större sammanhang och få flera kollegor att dela din vardag med. Vi är ett ungt bolag som just är på en fantastisk tillväxtresa. Här finns möjligheten att sätta strukturer och processer efter hand för att möta marknadens behov och vi välkomnar att utmana och effektivisera de sätt vi arbetar på idag.

Ditt främsta ansvar blir att bygga och utveckla vår onboardingprocess och därmed säkerställa att våra kunder får en så bra onboarding som möjligt i vårt egenutvecklade system Connected Skills. Syftet är att våra kunder och partners ska känna sig bekväma med att använda plattformen på egen hand. Efter onboardingen tillhandahåller du support vid eventuellt behov så att de alltid känner sig trygga med att få den hjälp som önskas över lång sikt. Vi har redan nu ett fantastiskt nätverk av nöjda företag och partners i hela landet!

I de dagliga arbetsuppgifterna ingår bland annat:

•Utbilda partners och kunder i Connected Skills

•Aktivera partners och användare backend

•Ansvara för supportchatten. Om en partner/kund behöver hjälp så sker guidning via skrift eller via teams.

•Hjälpa intern personal med frågor i Connected Skills

•Utvärdera vilka de vanligaste frågorna är – analysera effektiviseringsområden för att förbättra och optimera flödet

•Rapportera buggar till Product Owner

•Hjälpa partners med inloggningsproblem

FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN…

Tror vi att du har erfarenhet av att bygga en onboardingprocess, dokumentera och ta fram processbeskrivningar. Du känner dig trygg med att besöka kunder och ansvara för utbildningar i både större och mindre sammanhang. Du har erfarenhet av att arbeta i någon form av chattfunktion/supportfunktion/ärendesystem och har goda kunskaper inom detta. Har du dessutom varit med och etablerat en sådan funktion så ser vi det som mycket meriterande. Kommer du från ett IT-tjänstbolag och/eller har erfarenhet av konsultverksamhet är det givetvis ett stort plus.

Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav likaså att du innehar B-körkort då en del resor ingår i tjänsten.

SOM PERSON ÄR DU…

professionell, serviceminded och har en analytisk förmåga att se hur saker och ting hänger ihop. Vi värderar dina personliga egenskaper väldigt högt, och för att vara framgångsrik i rollen behöver du ha en stor social kompetens, samtidigt som du har en stark organisatorisk förmåga och jobbar systematiskt. Vi tror att du har en god självkännedom, är trygg i din personlighet och är prestigelös. Du är duktig på att kommunicera med olika typer av människor och brinner för att sätta kundens behov i fokus.

Vi utvecklas hela tiden för att möta våra kunders behov. Hos oss kommer du inte till något färdigt utan här ges du möjligheten att vara med och bygga processer och struktur. Vår målsättning är att minimera administration och alltid sträva efter automation. För oss är det viktigt att du tycker att det är spännande och kul att utvecklas tillsammans med oss.

VI PÅ CONNECTED DELIVERY HAR SKAPAT…

en helt ny plattform (Connected Skills) för att tillgodose marknadens behov på kompetensförsörjning inom IT-konsultbranschen. Vi är på en spännande tillväxtresa och bygger just nu vår organisation med kunder och partners nationellt men har en vision om att på längre sikt även växa internationellt. Här kommer du till ett gäng drivna, nyfikna och engagerade människor, vilket genomsyrar hela organisationen och speglas i våra värdeord.

Vår företagskultur är transparent, prestigelöst och ödmjuk. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet och att vi stöttar och lyfter varandra.

Vi hoppas att du vill vara med på vår viktiga och spännande resa!

OM DETTA ÄR DIN NÄSTA UTMANING…

är du varmt välkommen med din ansökan! Sök tjänsten genom att klicka på ”Sök tjänst” och bifoga ditt CV och personliga brev.

Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Jenny-Maria Lindström på Roi Rekrytering – jenny-maria.lindstrom@roirekrytering.se

Skicka in din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande!

CONNECTED DELIVERY AB…

is a company with driven and experienced specialists within consultant matching. We have created a network for IT partners that provides a unique possibility for the business to present their abilities in a transparent and fair way. At Connected Delivery, our goal is to make the recruitment process efficient, without risking the quality.

To achieve this, we have developed Connected Skills. Connected Skills is a digital meeting place for clients, consultant managers and consultants that offer an automatic match between assignments and consultants with relevant skills. Our vision is for Connected Skills to become the market-leading SaaS platform within IT consultant matching. The platform is already very competent, but we are now entering the next phase in development. To do this the best way possible, we need to strengthen the Connected Delivery team with a Great Product Owner.

 

Dela detta jobb

logo
CUSTOMER SUCCESS & SUPPORT MANAGER TILL CONNECTED DELIVERY I MALMÖ

Workspace Recruit