saljjobb.se

Logga

Hedera Assistans söker en engagerad kundansvarig till Stockholm

Företag Hedera Group AB
Ort
Utgår

2021-10-15

Ansök nu

Hedera Assistans söker en engagerad kundansvarig till Stockholm

Är du en driven lagkapten med rätt attityd? Sök nu!

Hedera Assistans ingår i Hedera Group som är en börsnoterad koncern inom vård och omsorg. Hedera Group har tre uttalade verksamhetsområden i Hedera Doctor där Läkarresurs, Svensk Läkartjänst Lilab och Hedera Medical ingår, Hedera Nurse där AddUs Care och Hedera Helse ingår samt Hedera Assistans där Assistanspoolen ingår. Vi har kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Helsingborg och på Öland.
Målet för oss är att bli rikstäckande inom personlig assistans!

Vi erbjuder

- en roll som kundansvarig där du blir en central del i vår expansion i Stockholm Vårt företag är etablerat, har en stark värdegrund samt ambition och potential att expandera vilket vi nu gör i Stockholm. Vill du också vara en del av något helt unikt?

Rollen

- Du ingår i vårt nationella team som idag består av kundansvariga, verksamhetsadministratörer, teamsamordnare och ca 350 personliga assistenter. Som kundansvarig leder du assistenter och teamsamordnare så att brukaren och dess anhöriga uppnår ett gott, förtroendefullt och långvarigt samarbete med Hedera Assistans. Du ansvarar för arbetet kring kund med hänsyn till arbetsmiljö, lagar, förordningar och Assistanspoolens policys och levererar kontinuerligt en god service. Du ansvarar också för bemanning, genomförandeplaner och dokumentation.

Dina uppgifter

Huvuduppdraget är att bygga upp regionkontoret i Stockholm! Det mesta av arbetet sker genom direktkontakt med kunderna; per telefon, via webblösningar och eller genom personliga möten. Rollen som kundansvarig handlar till stor del om att generera nya kunder men också att informera, underhålla och serva kundkretsen. Din personlighet väger tungt. Vi söker en affärsmässig person med hjärtat på rätt ställe! Du är lika målmedveten, drivande och självgående som ödmjuk, social och samarbetande. Du är trygg och prestigelös och något av en ledartyp – som förmår att inspirera och motivera andra.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har arbetat i assistansbranschen, trivs med uppgifterna och har uppnått goda resultat. Du sätter en ära i att vårda kundrelationer och drivs av att utveckla nya. Dina kunder uppskattar din professionalitet och tycker om att samarbeta med dig. Du har erfarenhet av budgetarbete och arbetat med ett övergripande ekonomiskt ansvar. Du har en relevant utbildning men det som väger tyngst är att du har förståelse för vår verksamhet och de brukare och anhöriga som vi är ett stort stöd för. Du har goda IT-kunskaper. B-körkort är ett krav.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde relativt omgående.

SNABBFAKTA

Anställningsform: Tillsvidare

Ort: Stockholm

Tillträde: Relativt omgående

Sista ansökningsdag: 15 april

Information: Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

HAR DU NÅGRA FRÅGOR?

Christer Ryder
christer@assistanspoolen.se
070-858 89 28

Välkommen med din ansökan!

 

Dela detta jobb

Logga
Hedera Assistans söker en engagerad kundansvarig till Stockholm

Hedera Group AB