saljjobb.se

logga

Innesäljare & Lageradministratör

Ort
Utgår

2021-08-01

Ansök nu

Innesäljare & Lageradministratör

Företagsinformation
HYDRO LEDUC är en fransk specialist på design och tillverkning av hydrauliska kolvpumpar, hydraulmotorer, hydropneumatiska ackumulatorer och kundanpassade hydrauliska komponenter. Dessa återfinns inom de flesta områden där hydraulik används. Med över 180 inlämnade och beviljade patent fortsätter HYDRO LEDUC att vara pionjär inom många områden. Omfattande erfarenhet av design, utveckling, produktion och försäljning av hydromekaniska komponenter gör att HYDRO LEDUC är ett företag som är välkänt för sitt kunnande. Vårt svenska kontor och lager i Trollhättan är ett helägt dotterbolag till koncernen och representerar den Nordiska marknaden med en bred kundbas i samtliga nordiska länder.

Tjänstebeskrivning
Hydro Leduc har stora tillväxtplaner och rekryterar nu en ny stjärna till sin verksamhet i Trollhättan. Till tjänsten som innesäljare & lageradministratör söker vi dig med bakgrund inom teknisk försäljning och som trivs bra med att initialt kombinera båda dessa roller. Detta är en självständig roll med mycket eget ansvar inom tydligt givna ramar. Som innesäljare kommer du att ansvara för flertalet av våra kunder beträffande teknisk försäljning och prisförhandling. Du ansvarar också för att skapa kundnöjdhet och långsiktiga relationer och genom detta så säkrar du för framtida försäljning med nöjda återkommande kunder. Som lageradministratör ansvarar du för vår orderläggning, du skickar bekräftelse till kund samt leveransbevakar och sköter utleverans. Du har ansvar för att lagret är i god ordning och att lagersaldo är enligt uttalad nivå. Utöver ovanstående är du ansvarig för att utföra registervård och kunduppdateringar, du ansvarar också för fakturering och att följa upp betalningar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en bakgrund inom teknisk försäljning. Du har goda kunskaper i engelska både i tal & skrift. Meriterande är kunskaper i Franska eller andra nordiska språk. Goda kunskaper i Office programmen främst Excel. Körkort B. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen på tel 0707-858647 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2021-08-01. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!

Kontaktperson(er)
Anders Kristiansen
anders.kristiansen@premier.se
0707-858647

Anställningsomfattning
Heltid

Anställningsform
Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort
Trollhättan

Publiceringsdatum
12 July 2021

Dela detta jobb

logga
Innesäljare & Lageradministratör

Premier Service AB