saljjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Saljjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Kundtjänstmedarbetare

Företag Bravura
Ort
Utgår

2022-12-06

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Efterfrågar du ett arbete med start omgående där du också får tillhöra ett kompetent team med god sammanhållning? Har du erfarenhet av att arbeta kundnära? Har du ett tekniskt intresse och vill du utveckla din analytiska förmåga?

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 48 till och med vecka 2, du arbetar ej röda dagar. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company AB.

Om företaget

Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter

I rollen, som internt kallas för driftsanalytiker, har du en koordinerande och kundnära roll. Du arbetar inom två olika områden vilka är nätdrift och nätcenter. Du kommer bland annat att felsöka och utreda incidenter i fiber- och kopparnät, där du får in dina ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du har daglig kontakt med kunder och tekniker, där viss dialog sker över telefon, där ditt ansvar är att agera samordnande länk mellan dessa två intressenter. I början av din anställning kommer du att få en gedigen introduktion kring systemen och tekniken.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceinriktat yrke
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Kunskap om koppar- och fibernät är meriterande

Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du samarbetar med andra. Du trivs i en roll där du ge god service till andra och anstränger dig för att få fram en kundanpassad lösning. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande.

Övrig information

Start: Vecka 48
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk koordinator, kundtjänst, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, teknisk administratör, analytiker, driftanalytiker, nätanalytiker, nätdriftsanalytiker, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg

Dela detta jobb

logo
Kundtjänstmedarbetare

Bravura