saljjobb.se

Om AkzoNobel

 

Nordsjö Butiker AB är ett helägt dotterbolag till AkzoNobel Decorative Coatings AB och ingår i Nordsjö Idé & Design-kedjan. Nordsjö Butiker säljer färg, tapet, golv och tillbehör till konsument och proffs (främst måleri.) I kedjan ingår såväl Nordsjös helägda butiker som externa återförsäljare. Idag ingår ca 130 butiker i kedjan i Sverige.

 

Vi söker nu en medarbetare till vår Customer Service avdelning för att förstärka vårt team under ett föräldravikariat.

 

Vår Customer Service Desk hanterar order till våra kunder inom Norden där du kommer att ingå i ett team som ger service till kunder inom Sverige. Vi fokuserar på att nå hög produktivitet i alla led med ständig fokus på hälsa, säkerhet och miljö. Tillsammans ska vi utföra den bästa kundservicen på marknaden.

Tjänsten innefattar följande ansvarsområden:

 

• Ta emot beställningar via telefon, e-post och beställningsformulär.
• Registrera kundorder.
• Ta emot inkommande samtal från kunder och säljare.
• Övervaka och kontrollera våra leveranser, ordrar och returordrar
• Övervakning och uppföljning av våra faktureringsprocesser
• Hantera och korrigera våra felleveranser och plockfel.
• Uppföljning av kunder och säljare
• Övrigt förekommande uppgifter inom kundservice.

Kvalifikationer

 

För att vara framgångsrik i denna roll ser vi gärna att du är en serviceinriktad, engagerad och noggrann person. Du är en professionell, ansvarstagande och lyhörd som besitter en god teamkänsla och trivs i en händelserik miljö.
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och administrativa uppgifter.
Vi söker dig som har lämplig utbildning på minst gymnasienivå. Vi vill gärna att du talar och skriver svenska flytande samt hanterar engelska i tal och skrift. Du har god datavana och goda kunskaper i Officepaketet. Kunskaper i SAP och Axapta är också meriterande.
 

Ytterligare information


Detta är ett graviditetsvikariat. Tjänsten är på heltid och du rapporterar till Hans Lausen. Du är placerad i Malmö Sege. Vänligen ansök via vårt rekryteringsverktyg med cv och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Elisabet Haraldsdottir, Talent Acquisition Partner, +46 703 50 17 99

 

Facklig kontakt

Unionen: Jörgen Dahlgren: +46 708 35 52 49
Sveriges Ingenjörer and Akademikerna: Per-Ola Löfgren +46 708 84 53 48
Ledarna: Boris Parezanovic +46 708 35 52 55

Om du har generella frågor kring din ansökan eller behöver hjälp, vänligen kontakta: TalentResourcing.SE@akzonobel.com

Vi ser fram emot din ansökan!

 

Vi söker nu en medarbetare till vår Customer Service avdelning för att förstärka vårt team under ett föräldravikariat.

Vår Customer Service Desk hanterar order till våra kunder inom Norden där du kommer att ingå i ett team som ger service till kunder inom Sverige. Vi fokuserar på att nå hög produktivitet i alla led med ständig fokus på hälsa, säkerhet och miljö. Tillsammans ska vi utföra den bästa kundservicen på marknaden.

 

Tjänsten innefattar följande ansvarsområden:

  • Ta emot beställningar via telefon, e-post och beställningsformulär.
  • Registrera kundorder.
  • Ta emot inkommande samtal från kunder och säljare.
  • Övervaka och kontrollera våra leveranser, ordrar och returordrar
  • Övervakning och uppföljning av våra faktureringsprocesser
  • Hantera och korrigera våra felleveranser och plockfel.
  • Uppföljning av kunder och säljare
  • Övrigt förekommande uppgifter inom kundservice.

 

Kvalifikationer

För att vara framgångsrik i denna roll ser vi gärna att du är en serviceinriktad, engagerad och noggrann person. Du är en professionell, ansvarstagande och lyhörd som besitter en god teamkänsla och trivs i en händelserik miljö.

Du har tidigare erfarenhet från kundservice och administrativa uppgifter.
Vi söker dig som har lämplig utbildning på minst gymnasienivå. Vi vill gärna att du talar och skriver svenska flytande samt hanterar engelska i tal och skrift. Du har god datavana och goda kunskaper i Officepaketet. Kunskaper i SAP och Axapta är också meriterande.

 

h3>Ytterligare information</h3>
Detta är ett graviditetsvikariat. Tjänsten är på heltid och du rapporterar till Hans Lausen. Du är placerad i Malmö Sege. Vänligen ansök via vårt rekryteringsverktyg med cv och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Elisabet Haraldsdottir, Talent Acquisition Partner, +46 703 50 17 99

 

Facklig kontakt

Unionen: Jörgen Dahlgren: +46 708 35 52 49
Sveriges Ingenjörer and Akademikerna: Per-Ola Löfgren +46 708 84 53 48 
Ledarna: Boris Parezanovic +46 708 35 52 55 

 

Om du har generella frågor kring din ansökan eller behöver hjälp, vänligen kontakta: TalentResourcing.SE@akzonobel.com

Vi ser fram emot din ansökan!

 

<h3>Mer om oss </h3>

Nordsjö Butiker AB är ett helägt dotterbolag till AkzoNobel Decorative Coatings AB och ingår i Nordsjö Idé & Design-kedjan. Nordsjö Butiker säljer färg, tapet, golv och tillbehör till konsument och proffs (främst måleri.) I kedjan ingår såväl Nordsjös helägda butiker som externa återförsäljare. Idag ingår ca 130 butiker i kedjan i Sverige 

 

Glöm inte att följa oss på  <A HREF="https://www.linkedin.com/company/akzonobel">LinkedIn</A> och <A HREF="https://www.facebook.com/akzonobelse">Facebook</A> för regelbundna uppdateringar om intressanta tjänster och nyheter. 

Som ett led i vårt arbete för en drogfri arbetsmiljö drogtestar vi alla nyanställda Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbedes vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Kundtjänstmedarbetare till Akzo Nobel

Företag Akzo Nobel
Ort
Kategorier
Utgår

2020-01-31

Ansök nu

Dela detta jobb