saljjobb.se


Vi är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice och ingår i en stor europeisk koncern som finns i 13 länder. I Sverige är vi idag cirka 500 medarbetare och omsätter årligen cirka
900 MSEK. Vår affärsidé går ut på att skapa mervärde till våra kunder genom att leverera kostnadseffektiva och helhetstäckande lösningar inom parkering, trafikledning och bevakning. Utöver det lanserar vi nu vårt koncept Urban Hubs – ett ekosystem för parkering i hela Europa. Några exempel på detta är uppkopplade lösningar inom logistik, mobilitettjänster, och en rad tjänster som riktar sig på laddning av olika fordon. Allt uppkopplat och smidigt att använda sig av på vår egen digitala plattform.

Idag söker vi en driven och innovativ Säljare till vårt kontor i Stockholm.

Vi söker dig
Som har goda erfarenheter av försäljning där dina kunder beskriver dig som driven och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Som person är du resultatfokuserad, sätter upp höga mål
för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära kunden. Vidare är du strukturerad och noggrann i
ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete.

I rollen som Säljare hos oss pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Du får energi av att umgås med nya människor och trivs med att ha många kontaktytor. Du har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Säljare ansvar du i första hand för att attrahera nya fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar. Du ingår i ett team som består av ytterligare sex medarbetare och du
rapporterar direkt till Försäljningschefen. I din roll har du ett helhetsansvar för hela säljprocessen från prospektering och identifiering av nya potentiella kunder till att skriva
offerter och stänga affärer.

Genom närvaro i form av regelbundna besök och löpande kontakt med dina kunder håller du en hög aktivitetsnivå inom din region som till huvuddel består av centrala Stockholm.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

  • Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av tjänsteförsäljning

  • Etablerat kontaktnät inom Fastighetsbranschen är meriterande

  • Trygg i att arbeta i internationella miljöer

  • Van att arbeta i Officepaketet och CRM system

  • Svenska och engelska i tal och skrift

  • B-körkort

  • Tidigare arbetserfarenhet inom Facility Management, Fastighets eller

  • Säkerhetsbranschen är starkt meriterande

Vi erbjuder arbete inom ett framgångsrikt och expanderande internationellt bolag med goda utvecklingsmöjligheter.
Utöver din grundlön så erbjuds du även ett förmånligt bonussystem, tjänstebil, dator och mobiltelefon.

Stämmer beskrivningen in på dig?
Tveka då inte att skicka in din ansökan till oss redan idag i form av CV och personligt brev.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Christer Tollqvist. Försäljninmgschef, christer.tollqvist@apcoa.se

Urval och intervjuer sker löpande. När du skickar in din ansökan kommer du även att få godkänna ett samtyckesdokument för behandling av dina personuppgifter.

Placeringsort
Stockholm

Övrigt
Tillträde enligt överenskommelse

Säljare till APCOA Parking Sverige - Stockholm

Ort
Kategorier
Utgår

2021-09-30

Ansök nu

Dela detta jobb