saljjobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Saljjobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Teamledare för kundserviceteam

Företag Barona
Ort
Utgår

2021-12-25

Ansök nu

Teamledare för kundserviceteam

Har du tidigare arbetat som Teamledare på en kundserviceavdelning? Drivs du av att motivera din personal och bidra med positiv energi till din arbetsgrupp? Då tror vi att du skulle trivas att vara Teamledare för vår kunds kundserviceavdelning.
 

Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi nu någon med tidigare erfarenhet av att leda en grupp inom kundservice. Du kommer att fysiskt vara på plats i vår kunds lokaler i Malmö. Det huvudsakliga ansvaret i rollen som Teamledare är att se till att det dagliga operativa arbetet fungerar, att leda teamet som gör detta och att fokusera på att tillsammans med teamet effektivisera processflödet. 

Bakgrund
Vi ser gärna att du som person är lösnings- och leveransorienterad. Du tycker om att ta stort eget ansvar samt trivs med att leda andra. Du är van vid att arbeta strukturerat och med stort leverans- och kundfokus. I din roll är det viktigt att du är fokuserad, lyhörd och prestigelös. Vid behov har du inga problem med att gå in och täcka upp för någon i teamet med diverse arbetsuppgifter som behöver göras. Du har lätt för att kommunicera, skapa och upprätthålla relationer och blir ofta beskriven som en engagerad och målinriktad teamspelare. För att lyckas i rollen bör du ha ett strukturerat och coachande förhållningsätt och trivas med ett stort ansvar. Du har lätt att samarbeta och brinner för att nå framgångar tillsammans med teamet. 

Vi söker dig

  • Som har erfarenhet av att tidigare arbetat med kundservice och har erfarenhet av att ha personalansvar

  • Har ett coachande förhållningssätt och det är meriterande av att historiskt skapat en stark teamkänsla i din arbetsgrupp

  • Har förmåga att prioritera arbetsuppgifterna för sig själv och teamet 

  • Tycker att det är givande med ett högt tempo på arbetsplatsen

  • Du kan obehindrat arbeta på svenska

  • Det är meriterande att ha erfarenhet av serviceadministration kring medicintekniska produkter

 
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten för rollen samt dina tidigare erfarenheter.

Övrig information
Start för tjänsten är omgående. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar mellan 9-18 där flextider tillämpas för rollen. Denna tjänst är inom ramen för Baronas bemanningsverksamhet. Information om vår kund ges vid intervjutillfälle. Fast lön samt andra tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi. 
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss

Dela detta jobb

Teamledare för kundserviceteam

Barona