By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Är du intresserad av en varierande roll inom ett expansivt bolag med härlig arbetsmiljö? Missa inte chansen att bli en del av Sveafastigheter!
Sveafastigheter söker nu förstärkning till sitt växande förvaltningsadministrationsteam till kontoret i Sickla/Hammarby Sjöstad.
Om tjänsten
Som kontorsansvarig/uthyrare har du det främsta ansvaret för att se till att Sveafastigheters huvudkontor är en trevlig och positiv miljö för medarbetare, besökare och kunder. Rollen innebär ett brett ansvarsområde inom office management och delar av förvaltningsadministrationens löpande arbete med uthyrning, kundservice och övrig administration.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att säkerställa att kontoret är ett ställe att trivas på genom att:
Din profil
Vi söker dig som har en positiv inställning och hög servicekänsla. Som person är du kreativ och tar gärna egna initiativ. Vidare ser vi att du är en kommunikativ person som uppskattar att få kombinera det administrativa arbetet med att möta människor.
Det är av stor betydelse att du är strukturerad och ordningsam och vi ser med fördel erfarenhet av tidigare kontorsansvar. Du trivs i en roll med många kontaktytor och det faller sig naturligt för dig att ha ett gott samarbete med såväl kollegor inom teamet som externa leverantörer. Du har även en prestigelös inställning till ditt arbete, är självgående och ser det som en självklarhet att hugga i där det behövs.
Vi fäster stor vikt vid ditt engagemang och dina personliga egenskaper.
Rollen förutsätter att du snabbt kan sätta dig in i olika digitala system/appar och är en van användare av Excel.
Erfarenhet av Fast2 är meriterande, men inget krav.
Att arbeta på Sveafastigheter
Ett av Sveafastigheters mål är att ständigt vara i utveckling och det märks på företagsklimatet. Att medarbetarna trivs och får möjlighet till utveckling är en av Sveafastigheters främsta värderingar. Bolaget kännetecknas av en stark entreprenöriell anda.
Dina insatser kommer att ha stor inverkan på resultatet och du kommer att få möjlighet att vara med och påverka genom snabba beslutsvägar. Dina närmsta kollegor är ett socialt, härligt och engagerat team. Du kommer att arbeta i ett nyrenoverat och öppet kontorslandskap med flera sällskapsytor, vilket bjuder in till dialog och samarbete med övriga funktioner.
Välkommen med din ansökan!
Om du tycker att tjänsten som kontorsansvarig/uthyrare passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast.
I denna rekrytering samarbetar Sveafastigheter med Fasticon. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eriksson på elin.eriksson@fasticon.se eller 073-415 43 11.
Om Fasticon
Fasticon är specialister på kompetensförsörjning inom samhällsbyggnadssektorn. Vi hjälper våra kunder att förstärka sina organisationer genom att attrahera, utveckla och behålla rätt kompetens. Det gör vi genom att utbilda, rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till värdeskapande samhällsbyggnad. Kunderna finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Läs mer på www.fasticon.se.
Branschkategori | Administration / Kontor / Personal |
Bransch | Annat |
Alternativ branschkategori | Fastighet |
Alternativ bransch | Annat |
Arbetsgivare | Sveafastigheter |
Fannys väg 5 | |
131 54 NACKA | |
Hemsida | www.sveafastigheter.se |
Titel | Kontorsansvarig/Uthyrare |
Sektor | Privat |
Anställningsform | Tillsvidare |
Antal tjänster | 1 |
Elin Eriksson Konsultchef elin.eriksson@fasticon.se 073-415 43 11 |